ja hartje

Kwaliteitsplan 2019-2021

Wij willen een zo goed mogelijke bijdrage leveren aan het leven van de cliënt. Het is de cliënt die bepaalt hoe we zo optimaal en liefdevol mogelijk kunnen bijdragen aan de kwaliteit van zijn of haar leven.

In ons  kwaliteitsplan 2019-2021  staat beschreven wat wij verstaan ​​onder kwaliteit en wat wij doen om deze continu te verbeteren. Het  Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg  geeft hier richtlijnen voor.
Dit plan is opgesteld in samenspraak met de Cliëntenraad, Ondernemingsraad, Raad van Toezicht en het lerend netwerk.
Op basis van het overkoepelend kwaliteitsplan, stellen we voor onze locaties, een verbeterplan op. Dit plan is opvraagbaar bij Margon Verbeek ( Margon.Verbeek@joriszorg.nl ) of Helma van Woensel ( Helma.van.Woensel@joriszorg.nl )  

Joris Zorg heeft een kwaliteitsvenster ontwikkeld waarin u direct inzicht heeft in de kwaliteit van onze zorg op de locaties en bij de cliënt thuis. Naast de beschrijvingen op het kwaliteitsvenster, zijn de handige ontwikkelingen voor 2020 in een  jaarverslag  weergegeven.

Vanaf 26 februari 2019 is een tijdelijk aanvullend kader geschreven over zorg aan mensen thuis welke vanuit de Wet langdurige zorg wordt gefinancierd: het  addendum langdurige zorg thuis met een Wlz-indicatie . Hierin staat wat cliënten, zorgprofessionals, zorgaanbieders en zorgkantoren verstaan ​​onder goede zorg.
Naast wat er op het kwaliteitsvenster wordt weergegeven, kunt u in een inventarisatietabel en PowerPoint- presentatie lezen hoe Joris hier invulling aan geeft.