Tevredenheid cliënten

Tevredenheid cliënten

Bij Joris Zorg is veel aandacht voor de ervaringen van onze cliënten en bezoekers. Deze ervaringen zijn immers de spiegel van de kwaliteit van de door ons geleverde zorg en behandeling. In de gesprekken tussen medewerkers en cliënten onderling is cliënttevredenheid een belangrijk onderwerp. Daar waar de cliënt ervaart dat het beter kan, onderzoeken wij wat wij daaraan kunnen doen.

Joris Zorg voert regelmatig onderzoek uit naar de tevredenheid van cliënten.
Het meest recente extern cliënttevredenheidsonderzoek vond plaats in november 2014.

In 2016 heeft Joris Zorg een intern onderzoek gehouden naar de cliënttevredenheid.


Zorgkaart Nederland
Zorgkaart Nederland is de grootste, onafhankelijke ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg. Elke cliënt kan hier een waardering over de zorg achterlaten. Joris Zorg is altijd blij met reacties van cliënten. Wanneer u een waardering achterlaat, brengt u samen met andere cliënten de kwaliteit van de zorg in kaart. Daar heeft iedereen profijt van!
Klik hier om de waarderingen van Joris Zorg te bekijken.

NPS score
Twee keer per jaar wordt de NPS score gevraagd: Hoe waarschijnlijk is het dat u deze locatie van Joris Zorg aanbeveelt aan anderen?
Binnenkort wordt hier een link geplaatst om de NPS score van Joris Zorg te bekijken